Nieuwe bril van Firmoo! - The Budget Life | Blog over geld besparen, verdienen & investeren

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

No

Dark or Light Style

Light

Zoeken

Sticky Menubar[On/Off]

on

Preloader[On/Off]

off

Fixed Menu (yes/no)

yes

Sticky Sidebar

on

Infinite Scrolling[On/Off]

off

Post Styles[Simple/List/Grid]

Simple

Featured Slider

Featured

Headers [Header1/Header2]

header2

Nieuwe bril van Firmoo!


 
Joepie, ik heb een nieuwe bril! Ik heb nu ruim twee en half jaar een bril (alleen om in de verte op het bord te lezen enzo, ik ben een beetje blind) en ik vond het de hoogste tijd voor een nieuwe! Nu ben ik weer helemaal blits en cool, vind je ook niet?
Ik bestelde de bril op FIRMOO.COM, een site waar je zowel brillen op sterkte als zonnebrillen kunt bestellen. Firmoo heeft nu een actie waarbij bloggers of filmpjesmakers (is dat een woord?) een GRATIS bril of zonnebril kunnen bestellen. Het enige wat je daarvoor in ruil hoeft te doen is een 100% eerlijk review maken over de bril op je blog of er een video over maken. Ook al vind je het dus drie keer niks, je mag het eerlijk zeggen.
Ik bestelde de bril nog geen 5 dagen geleden en ik kreeg hem gisteren al binnen, helemaal vanuit Shangai! Snelle bezorgservice is altijd fijn. De bril die ik bestelde kost eigenlijk 25 dollar, maar nu kreeg ik hem dus helemaal gratis, ik hoefde zelfs geen bezorgkosten te betalen! De bril was heel netjes verpakt in een brillenzakje, het zakje zat in een brilendoosje, het brillendoosje zat in een stevige envelop en de envelop zat in een soort onverwoestbare tas. Snap je het nog? Mijn bril heeft dus sterte (-0,5 om precies te zijn) en ik was eerst een beetje twijfelachtig of het wel echt zou werken. Maar mensen, ik kan u verzekeren: het werkt! Ik kan met deze bril gewoon heel goed lezen!
En stel dat je nou geen sterkte hebt maar wel zo'n bril voor de fun wilt: dat kan ook! Firmoo.com levert ook brillen zonder sterkte.
Al met al ben ik écht heel tevreden over de bril: goede kwaliteit, voor een goede prijs, en netjes en snel bezorgd. Dikke aanrader!

Lijkt dat je ook leuk om net als ik een bril van Firmoo.com uit te testen? Neem dan contact op met freeglasses@firmo.com

Deze blogs vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk! Ik heb zelf geen bril nodig dus zoiets hoef ik niet, haha maar het is wel heel erg leuk dat je hem gratis mocht testen zeg. :D Je foto's erbij zijn genius hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw hij staat je echt heel erg goed! Ik draag soms ook een bril maar dan meer omdat ik het leuk vind staan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een leuke foto's, en wat een mooie bril! Zelf wil ik ook na twee jaar weer een nieuwe. Is de bril ook stevig? En hoe zit het met garantie en onderhoud? Zelf heb ik mijn bril bij Pearle vandaan. Heel fijn dat je daar langs kan gaan om bijvoorbeeld je glazen grondig te laten schoonmaken of het montuur weer goed bij te stellen als de bril van je hoofd afzakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bril, en staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke bril, en staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bril staat je echt super leuk, nice ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goede deal van die site! Jammer genoeg heb ik net een nieuwe bril...
    Echt superleuke foto's, de bril staat je leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je leuk dat montuur :)



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    Will you please vote for me in the Esprit Style Battle!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke bril. Staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is hipppp! Hij staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk, hij staat je ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waauw, hij staat je echt super leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, leuke bril! Ik heb ook zo'n eentje in 't bruin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De bril staat erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een erg leuke bril heb je gekocht zeg, staat je goed.
    Maar een bril bestellen lijkt me toch een beetje eng, je moet wel heel goed weten wat je sterkte is en je kan hem helemaal niet passen van te voren.

    BeantwoordenVerwijderen