Usem Notecards + GIVE-AWAY! - The Budget Life | Blog over geld besparen, verdienen & investeren

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

No

Dark or Light Style

Light

Zoeken

Sticky Menubar[On/Off]

on

Preloader[On/Off]

off

Fixed Menu (yes/no)

yes

Sticky Sidebar

on

Infinite Scrolling[On/Off]

off

Post Styles[Simple/List/Grid]

Simple

Featured Slider

Featured

Headers [Header1/Header2]

header2
Uncategorized

Usem Notecards + GIVE-AWAY!


Notitieboekjes heb ik in overvloed, dat weten jullie volgens mij inmiddels wel. Toch kan ik nooit genoeg hebben van dingen waar ik op kan schrijven, ik schrijf namelijk altijd en overal omdat ik anders alles vergeet. Toen ik op Twitter een berichtje kreeg van Usem Notecards was mijn aandacht meteen daar! Ik nam een kijkje op de site en was meteen verkocht door het originele concept. Hier worden namelijk geen notitieboekjes verkocht, maar notitiekaartjes!

De notitiekaartjes bestaan er in alle vormen en maten. Ik kreeg drie bakjes met kaartjes opgestuurd die allemaal een ander patroon hadden. Deze kaartjes kun je werkelijk voor alles gebruiken: een snel boodschappenbriefje, een afspraak die je moet onthouden of om snel een ideetje voor je blog op te krabbelen. Onwijs handig dus en omdat ze de grootte van een creditcard hebben kun je ze makkelijk in je portemonnee of tas stoppen.

Het leek me leuk om één van deze bakjes weg te geven aan één van jullie om ook kennis te maken met deze notitiekaartjes. Het enige wat je hoeft te doen is:

- Laat hieronder een reactie achter met je e-mailadres.
- Mij volgen via GFC en/of Bloglovin'.
- Om extra kans te maken op deze notitiekaartjes, like je ook nog even de facebookpagina van Usem Notecards.

Deze blogs vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Helaas niets voor mij, ik raak namelijk alles wat los zit kwijt haha. Z

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeeeuk! Ik ben verslaafd aan lijstjes maken, dus dit is wel handig! Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Ik doe mee!
    Volg jou via bloglovin en heb de facebook geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk zeg! Ik moest er ook even aan denken of ik ze niet ook kwijt zou raken haha, maar vooral voor in de portemonnee lijkt het me heel handig! :)Ik doe graag mee. Ik volgde je al via GFC en Bloglovin, helaas kan ik hun pagina niet liken omdat ik sinds begin januari geen Facebook meer heb. Mijn emailadres is x Rowan [apenstaartje] hotmail [punt] com (alles aan elkaar vast ;). Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee! Ik volg je via bloglovin:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik doe graag mee :) Ik volg je en heb fb geliked, maar dan met m'n eigen naam
    (zizazipper@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leeuk ! Ik doe heeel graag mee. Mijn email is: dagalia@live.nl. Ik volg je via bloglovin en gfc :)
    Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee zeg! Ook super tof dat je gewoon bereid bent om een doosje weg te geven. Ik wil wel meedoen. Ik volg je al een tijdje op bloglovin'. Ik ben te bereiken via ieszabella@gmail.com :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh leuk! Ik doe mee :) Mijn email is sus£_laureys@hotmail.com en ik volgde je reeds ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zien er leuk uit! Echt iets voor mij...
    Ik volg je via bloglovin' en dit is mijn emailadres: vintage-colours@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I'm in! ;) Wat een leuke kaartjes! mypaperblank@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk! Ik doe mee everlastingnovels@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een geweldige kaartjes! Wanna haaaave hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat is dit handig!! Nog nooit eerder gezien ook. I'm in! (jesdiny@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk en handig! Vooral dat uitnodigingskaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke kaartjes, Nicole! Toch wel erg cool dat je dit soort dingen aangeboden krijgt! ;)
    Ik doe mee, ik volg je op Bloglovin' en GFC (of course) ennnnn m'n mail is nadiyemeral@gmail.com
    liefs xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kaartjes!

    Ik zou graag mee willen doen,
    Ik volg je op bloglovin' en ik heb de facebookpagina geliked
    dit is mijn e-mailadres: xilonavandorp@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'm in. Natuurlijk volgde ik je al en mijn mailadres weet je ook al. Wat heb ik het toch weer makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat super handig en origineel! Ik doe graag mee :) c-herelle@live.nl. Liefs, Cherelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk! Ik wil graag meedoen :)Ik heb ook de fb geliked en volgde je al op GFC. kiki-1995@hotmail.com liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Handige kaartjes! Had er nog nooit van gehoord. Ik doe mee! beautyfashionandalotmoreblog@gmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuk idee om ze weg te geven en ook anderen er van te laten genieten! ItsMuffin@hotmail.nl

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een handige kaartjes, echt wat voor mij! Ik doe zeker mee met de winactie. Ik volg je op Bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik volg je natuurlijk met GFC, en mijn email: feelingsforfashion@hotmail.nl
    Liefs.!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gedaan! Ontzettend leuk:) mijn email is: sanneoving@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat schattig! Ik doe mee! Ik volgde je al met GFC.
    weeksinpictures@hotmail.com
    Ook heb ik de facebookpagina geliked!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Annette29.1.13

    Ze zijn vast ook handig als 'speakernotes'? Moet nog wel eens voor een groep staan, dan zijn kleine spiekbriefjes altijd handig. Ik volg via bloglovin (aguiton@chello.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. zo leuk, ik doe mee! mijn mailadres is kailaronde94@gmail.com (en ik volg je via bloglovin' en GFC).

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeh, leuk! Ik ben ook verslaafd aan alles waar je op kan schrijven, dus ik doe zeker mee! :) Ik volg je via GFC, like de facebookpagina en mijn e-mail is: happylifetime19@hotmail.com.

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gaaf concept inderdaad, maar dit is niks voor mij; ik raak ze allemaal kwijt! Veel succes meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Anoniem30.1.13

    Wow dit is echt een leuke give-away!!
    Het is zooo handig om altijd iets bij je te hebben, want ik heb echt op de aller raarste plaatsen super ideeën. Mijn e-mail is inemiene.blog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Anoniem30.1.13

    Wat een leuk idee. Inderdaad handig om altijd bij je te hebben. Ik wil hier liever niet mijn e-mailadres in de openbaarheid gooien. Maar mijn Twitternaam is NTHBRT. Groetjes, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk leuk. Ontzettend handig ook! ;)
    Ik doe mee!

    annemiek@buijze.net

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ellen2.2.13

    Ik doe graag mee! Al lange tijd schrijf ik zelf brieven en doe ik mee aan postcrossing. Deze notecards lijken me zo handig :D Ellenvanderpoorten.x@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lening bieden (aanvraag voor een lening tegen 3%)


        We zijn het geven van allerlei lening tegen een zeer voordelig tarief van 3%. dus als je op zoek bent naar een lening om uw rekeningen te betalen of voor het opstarten van een bedrijf dan contact met ons op via e-mail: starloanagency@gmail.com met de details.

    Volledige Naam: ............................. Adres: ....................... Land: ............................. Bedrag lening: ............................... Duur: .......................... Tel #: .......................... Sex: .............................. Leeftijd: ......................... Beroep: ............................. Maandinkomen: ..............................

    Met vriendelijke groet,
    Kelvin John,
    E-mail: starloanagency@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen